Medya

İlbak, bünyesinde bulundurduğu mecra çeşitliliğinin yanı sıra, açık havada uzun yıllar deneyim kazanmış bir kurumsal yapıya ve alanında uzman bir ekibe sahiptir.

TÜRKİYE'DE MEDYA

Reklamcılar Derneği 2017 yılının sonunda dünya genelinde yüzde 7,3, Türkiye'de ise yüzde 5-10 bandında büyüme bekliyor. Yatırımlara göre 2017 yılının ilk altı ayında toplam reklam yatırımları geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 4,88 artarak 3 milyar 840 milyon TL'ye ulaştı. Reklam yatırımlarında en büyük payı yüzde 52,7 ile yine televizyon mecrası alırken, onu yüzde 17,9 pazar payı ile dijital ve yüzde 9,9 ile radyo izliyor.

14 milyonluk nüfusuyla Avrupa'nın en büyük şehri olan İstanbul ise outdoor reklamcılık için en kazançlı pazar. Dijital dış reklamcılık gelirlerinin ise ilgili dönemde yüzde 32,9 artışla 127 milyon dolara ulaşarak, toplam reklamcılık gelirlerinin yüzde 36,7'sini oluşturması bekleniyor.

2016'da rekabetin yoğun olduğu inşaat, otomotiv ve iletişim sektörlerinin reklam yatırımları artarken, 2017'nin ilk yarısında sıralamada değişiklik yaşandı. İnşaat sektörü yerini korurken onu finans ve perakende sektörleri izliyor.

SEKTÖRDE İLBAK HOLDİNG

Medya sektörü içerisinde büyük bir paya sahip olan İlbak Holding'in bünyesindeki tüm medya şirketleri açıkhava reklamcılığı alanında faaliyet göstermektedir. Şehirlerin farklı yaşam alanlarında farklı hedef kitlelerle buluşan bu mecraların ortak özelliği, gerek yaya trafiği gerekse araç trafiğinin yoğun olduğu bölgelerde, markalara yüksek görünürlük fırsatı sunmasıdır.

İlbak Holding sahip olduğu tüm mecralar ile senede toplam 200 milyonun üzerinde kişiye ulaşmaktadır.

  • Havaalimanlarındaki reklam alanlarının satış faaliyetlerini yürüten PORTLINE
  • Ankara'da bulunan üst geçitlerde, EGO otobüslerinde ve sokak büfelerinde reklam alanlarının satış faaliyetlerini yürüten OUTBOX

SEKTÖRDEKİ İLBAK ŞİRKETLERİ

Euro.Message madebycat