Açıkhava
TÜRKİYE'DE MEDYA ve İLBAK HOLDİNG
Türkiye 2024 yılı Tahminî Medya ve Reklam Yatırımları Raporu açıklandı.
Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre 2024 yılında medya ve reklam yatırımları 253 milyar 600 milyon TL oldu. Bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 78,9’luk bir büyüme yaşanan sektörde medya yatırımları 213 milyar TL oldu. Toplam payı yüzde 5,1 olan açıkhava yatırımları, bir önceki yıla göre yüzde 115,2 büyüyerek toplam 10 milyar 940 milyon TL’lik hacme ulaştı.
Ülkemizde, Açıkhava mecrası teknolojiye ve ünite kalitesine yaptığı yatırımlarla dünyanın sayılı pazarlarından biri olduğunu göstermiştir.
İlbak Holding'in bünyesindeki Açıkhava reklamcılık şirketleri başta İstanbul, Ankara ve İzmir illeri olmak üzere tüm var olduğu şehirlerdeki üniteleriyle pazarda büyük hacme sahiptir. Bünyesinde bulunan markalarıyla Türkiye’de açıkhava mecrasının lideri olan İlbak Holding, her geçen yıl teknolojiye ve ünitelere yaptığı yatırımlar ile açıkhava reklamcılığını günden güne geliştirerek reklam dünyasının en çok tercih edilen mecralarından birisi haline getirmektedir. İlbak, uzun yıllara dayanan deneyimi, zengin envanteri, alanındaki uzman ekibi ve kurumsal yapısı sayesinde Açıkhava medya sektöründe öncü role sahiptir. Şehirlerin farklı yaşam alanlarında farklı hedef kitlelerle buluşan bu mecraların ortak özelliği gerek yaya gerekse de araç trafiğinin yoğun olduğu bölgelerde markalara yüksek görünürlük fırsatı sunmasıdır. Hemen hemen tüm ünite tiplerini bünyesinde barındıran şirketleri, transport ve havalimanı seçenekleriyle Açıkhava mecrasını reklamverenler açısından çekici hale getirmektedir.