Pazarlama İletişimi
TÜRKİYE'DE PAZARLAMA İLETİŞİMİ ve İLBAK HOLDİNG
Türkiye’de pazarlama iletişimi sektörü, dijitalleşme ve tüketici davranışlarındaki değişimle hızla gelişmeye devam etmektedir. Güçlü Toparlanma ve Yeni Dinamikler Yaşanan depremin ve ekonomik zorlukların medya yatırımlarını olumsuz etkilediği bir yılın ardından 2024 yılı, Türkiye dijital reklam pazarı için hem hızlı bir toparlanmanın yaşandığı hem de yapısal dönüşümün görünür hale geldiği bir yıl oldu. 2023 yılında 86,5 milyar TL olan dijital medya yatırımları, %83’lük etkileyici bir artışla 2024 yılında 158,03 milyar TL seviyesine yükseldi. Böylece dijitalin toplam medya yatırımları içindeki payı %74,6’ya çıktı. Bu oran, Türkiye’nin dijital medya yatırımları açısından 2020’den bu yana üst üste dört yıl boyunca Avrupa’nın en hızlı büyüyen pazarı olma konumunu daha da pekiştirdi.
Markaların ihtiyaçlarına kapsamlı çözümler sunan İlbak Holding, bünyesindeki Türkiye’de halka arz edilen ilk ve tek medya planlama ve satın alma ajansı PC İletişim ile Max Media ajansı sayesinde sektörde güçlü bir konuma sahiptir. Bu ajanslar, strateji geliştirmeden medya satın almaya, dijital ve geleneksel mecra planlamasından uygulamaya kadar her alanda uzmanlaşmış ekipleriyle hizmet vermektedir.
İlbak Holding, pazarlama iletişimindeki yenilikçi ve tam hizmet anlayışıyla, markaların hedef kitleleriyle doğru bir şekilde buluşmasını sağlamakta ve sektöre değer katmaya devam etmektedir.