Pazarlama İletişimi
TÜRKİYE'DE PAZARLAMA İLETİŞİMİ ve İLBAK HOLDİNG
Türkiye’de pazarlama iletişimi sektörü, dijitalleşme ve tüketici davranışlarındaki değişimle hızla gelişmeye devam etmektedir. 2024 yılının ilk 6 ayında toplam medya ve reklam yatırımları, bir önceki yılın aynı dönemine göre %148,6 artarak 111,78 milyar TL’ye ulaşmıştır. Medya yatırımlarında en büyük pay, önceki yıllarda olduğu gibi, bu yıl da %71,2 ile dijital medyaya ayrılmıştır. Tüm mecralarda büyüme kaydedilirken, oransal olarak en fazla büyüme sırasıyla dijital, radyo, açıkhava ve televizyon mecralarında gerçekleşmiştir.
Markaların ihtiyaçlarına kapsamlı çözümler sunan İlbak Holding, bünyesindeki Türkiye’de halka arz edilen ilk ve tek medya planlama ve satın alma ajansı PC İletişim ile Max Media ajansı sayesinde sektörde güçlü bir konuma sahiptir. Bu ajanslar, strateji geliştirmeden medya satın almaya, dijital ve geleneksel mecra planlamasından uygulamaya kadar her alanda uzmanlaşmış ekipleriyle hizmet vermektedir.
İlbak Holding, pazarlama iletişimindeki yenilikçi ve tam hizmet anlayışıyla, markaların hedef kitleleriyle doğru bir şekilde buluşmasını sağlamakta ve sektöre değer katmaya devam etmektedir.